Založ si blog

Mešita na Pohode. Je to v pohode?

Môj dobrý známy je Turek. Samozrejme, aj muslim. Nie však taký, akých by sme sa mali a chceli báť.  Rád si vypije, s vernosťou si veľmi hlavu netrápi a ani cudzou manželkou nepohrdne. Dalo by sa povedať, že je taký ako my, len s tým rozdielom, že každý piatok poobede venuje v mešite svojich pätnásť minút Alahovi. Znova by sa dalo povedať, že je taký ako väčšina z nás. Takých, ktorí sa snažia svoje zlyhania a chyby naprávať nedeľnou chvíľkou v kostole.

On vie, že na Slovensku nemáme žiadne mešity a je mu to v podstate jedno. Tvrdí, že pravoverný muslim musí mať Alaha v srdci a modliť sa môže aj doma.

Nechcel mi veriť, keď som mu povedal, že pri Trenčíne postavili prvú slovenskú mešitu a dokonca tam stál kedysi aj minaret.

S nefalšovaným šťastím v hlase ma hneď začal presviedčať o schopnosti islamu preniknúť aj na také Alahom zabudnuté miesto, akým je Slovensko.

Karta sa obrátila, keď som mu so škodoradosťou v hlase vysvetlil, že mešita je len dočasná a postavená z plátna, ako prejav multikulturalizmu manažmentu zakladateľov Pohody. Neodpustil som si podotknúť, že Pohoda nie je festival moslimskej piesne,ale prehliadka tvorby rôznych hudobných skupín a zoskupení, na ktorej alkohol tečie potokom a o drogy nie je núdza. Nedalo mi nespomenúť aj tohtoročného významného hosťa – Pussy Riot a aj vyjadrenie „otca“ Pohody – Michala Kaščáka o tom, že národne, kresťanské a podobne orientované kapely nemajú na Pohode čo robiť.(parafráza).

Som zaujaty. Viem. No a čo!

Môj turecký priateľ potreboval čas, aby „strávil“ moje informácie. Po chvíli mlčania ma zaskočil otázkou:“Prečo sa chcete dobrovoľne zbaviť svojich tradícií, kultúry a hrdosti?“

Áno. Mal pravdu.

Problém integrácie moslimov v Európe nie je o ich neochote integrovať sa, ale o servilite Európy k nim. Servilita, zbabelosť, poníženosť. Nazvite si to ako chcete, ale podstatné je to, ako to vnímajú Oni. Lebo Oni žijú v tradíciách minulých storočí vyznávajúcich patriarchizmus ako podstatu existencie rodiny a výchovy a odmietajú naše moderné mantry, akými sú feminizmus, LGBT, transgender, multikulturalizmus a podobné, im cudzie termíny.

Pozerajú sa na iných mužov ako na potencionálnu hrozbu a z toho vychádza ich rešpekt, alebo naopak pohŕdanie. 

Neostáva mi nič iné, len s ním súhlasiť. Nechcem sa zbavovať dobrovoľne svojej mužskosti a nesuhlasim s POHODARMI, ktorí sa o to pokúšajú na našej kultúre a tradíciách. My naozaj nepotrebujeme stavať plátené mešity a posilňovať pozíciu islamu u nás. Hľadajme v našej minulosti to, čo z nás urobilo rešpektovaných ľudí v očiach iných.

 

 

Kto zastaví Matoviča?

04.04.2020

1. 4. – Výnimočný stav, vypnúť Slovensko, všetci dodržiavať, vojenská disciplína, vojenské zásobovanie, aby nikto netrpel a každý mal dostatok stravy a základných životných potrieb. Potom by to vyzeralo tak, ako vyzeralo Slovensko predtým. 2. 4. – Novinári napísali, že som hovoril niekde o vojenskom zásobovaní, ale nič také som nehovoril. Iba som hovoril, [...]

Čo ukončí našu korona súdržnosť?

26.03.2020

Krízová komunikácia súčasnej vlády v dohľadnej dobe spôsobí, že množstvo Slovákov si bude musieť položiť hamletovskú otázku:byť či nebyť?“ K tej nás dovedie tá najobyčajnejšia emócia – STRACH. Strach je emócia, ktorá sa v nás ozve vtedy, keď sa nachádzame v nebezpečenstve. A práve v takej situácii sa teraz nachádzame. Strach z nakazenia, choroby či [...]

Čo nám ešte môžete vziať?

25.03.2020

Jednoducho si treba priznať, že ťaháme za ten kratší koniec. Napriek tomu, že sme vo väčšine, úzka skupina ľudí má také postavenie a moc, že proti nej nemáme šancu . Rozdiely medzi totalitou a demokraciou sa neustále stierajú a my ako ovce v stáde len poslušne počúvame príkazy. 30 rokov určujú smerovanie štátu a teda aj nás – občanov – podvodníci. [...]

forró, fico, galanta

Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len Forró, nie celá strana. Inak sa to čítať nedá

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

mimoriadne1, mim1, zemetrasenie, seizmograf

Juhozápad Grécka zasiahlo pomerne silné zemetrasenie

29.03.2024 11:04

Otrasy bolo cítiť aj na Kréte a v Aténach.

Poľsko, NATO

Odborníci: Jednostranným vyslaním vojakov sa nestane celé NATO účastníkom vojny

29.03.2024 10:25

Na zatiaľ nepublikovanú správu nemeckých odborníkov sa odvoláva agentúra DPA.

hermes

„Človek zhromaždil všetku múdrosť svojich predchodcov a pozrite sa, aký je hlúpy!“ Marcus Tullius Cicero

Štatistiky blogu

Počet článkov: 34
Celková čítanosť: 148399x
Priemerná čítanosť článkov: 4365x

Autor blogu

Kategórie